AkzoNobel демонструє зростання виручки на 16% і значне збільшення прибутковості в першому кварталі 2021 року

Akzo Nobel N.V. (AKZA; AKZOY) публікує результати за перший квартал 2021 року

Основні показники 1 кварталу 2021 року

• Виручка виросла на 10% і на 16% в постійних курсах валют1 при значному зростанні на Азіатському ринку.

• Рентабельність продаж2 збільшилася до 13,6% (1 кв. 2020 року: 10,4%)

• Викуп акцій на суму 300 мільйонів євро завершився вчора, 16 квітня 2021 роки; викуп акцій на суму 1 мільярд євро розпочнеться 27 квітня 2021 року

• Операція з придбання компанії Titan Paints в Іспанії завершена в березні 2021 року

1 кв. 2021 року (порівняно з 1 кв. 2020 року)

• Виручка виросла на 10% і на 16% в постійних курсах валют, при цьому обсяги збільшилися на 16%, а ціни зросли на 2%, в основному через високий попит на кінцевому ринку. У порівнянні з першим кварталом 2019 роки * виручка в постійних курсах валют виросла на 10%.

• Операційний прибуток виріс на 62%, досягнувши 303 мільйонів євро (2020 рік: 187 мільйонів євро); рентабельність за операційним прибутком збільшилася до 13,4% (2020 рік: 9,1%)

• Скоригований операційний прібиль3виросла на 43%, досягнувши 307 мільйонів євро (2020 рік: 214 мільйонів євро), і не включає 4 мільйони євро (2020 рік: 27 мільйонів євро) негативного впливу від встановлених статей, в основному пов'язаного з ініціативами по трансформації компанії.

• Чисті надходження грошових коштів від основної діяльності збільшилися на 129 мільйонів євро, відтік коштів при цьому склав 31 мільйон євро (2020 рік: відтік коштів 160 мільйонів євро)

• Чистий прибуток від всієї основної діяльності зросла на 90% до 217 мільйонів євро (2020 рік: 114 мільйонів євро)

• Прибуток на акцію від всієї основної діяльності зросла на 95% до 1,15 євро (2020 рік: 0,59 євро); скоригована прибуток на акцію4от триваючих операцій зріс на 66% до 1,18 євро (2020 рік: 0,71 євро)

* Порівняльні дані за 1 кв. 2019 р включені для правильного порівняння в світлі впливу пандемії COVID-19 в 2020 році.

Коментарі Виконавчого директора AkzoNobel Тьєррі Ванланкера:

«Ми показали дуже хороші результати за перший квартал, в тому числі зростання на 16% і підвищення прибутковості. Надихає те, як успішна реалізація стратегії «15 до 20» перейшла в сильний старт нашої нової стратегії Grow & Deliver ( «Ростемо і Досягаємо»), яка вже має позитивний вплив на наші результати ».

«Безперервні труднощі, пов'язані з нестачею сировини, представляють проблему для всієї галузі і вимагають нашого невсипущої уваги. Я дуже пишаюся тим, як наші команди продовжують обслуговувати наших клієнтів, незважаючи на серйозну дестабілізацію. Надалі ми будемо як і раніше прагнути компенсувати більш високі витрати на сировину за рахунок цінових ініціатив і фінансової дисципліни, щоб пережити бурю і закласти міцний фундамент для зростання ».

Партнерство з Polar Pod розширює межі наукових досліджень

Безпрецедентна експедиція, яка відправить океанографічну платформу з командою на борту в дрейф навколо Антарктиди, привернула AkzoNobel в якості ексклюзивного постачальника лакофарбових покриттів. Polar Pod дозволить вченим і дослідникам вивчати антарктична циркумполярна течія, яка має великий вплив на клімат Землі. AkzoNobel буде підтримувати проект протягом наступних п'яти років, від будівництва запроектованої 1000-тонної платформи до завершення його трирічної місії, початок якої очікується в грудні 2023 року.

Конкурс «Paint the Future» призводить до інвестицій в прикладні технології Qlayers

Ми інвестували в новаторську технологію нанесення покриттів фірми Qlayers - одного з переможців нашого конкурсу для стартапів «Paint the Future» ( «Намалюй майбутнє») 2019 року. Їх інноваційна виробнича система пропонує повністю автоматизоване рішення, більш безпечне, узгоджене і швидке, ніж використовувані в даний час ручні процеси нанесення покриттів. Завдяки усунення надмірного розпилення це рішення є екологічно безпечним, а також дозволяє скоротити витрати.